LIKE ME TWEET ME PIN ME SHARE ME

среда, 11 ноября 2015 г.

Андрій Хливнюк, Дмитро Шуров "Imagine" (John Lennon cover)

Андрій Хливнюк, Дмитро Шуров "Imagine" (John Lennon cover)














Андрій Хливнюк, Дмитро Шуров "Imagine" (John Lennon cover)

UNIСEF та Музика для Мас представляють пісню та кліп "Imagine" від Андрія Хливнюка та Дмитра Шурова в рамках світової кампанії #IMAGINE.

Влітку 2015 UNICEF звернулися до Музики для Мас з пропозицією для Андрія Хливнюка та Дмитра Шурова взяти участь у проекті #IMAGINE - кампанії за рівні права дітей у всьому світі, що зібрала навколо себе сотні тисяч людей. Звісно, і Хливнюк, і Шуров відповіли згодою.

#IMAGINE – що це за кампанія? У листопаді 2014 Йоко Оно безкоштовно передала UNICEF права на пісню і кліп Джона Леннона "Imagine", і на генеральній асамблеї ООН в рамках Конвенції з Прав Дітей, оголосила про старт проекту. Ідея кампанії IMAGINE полягає в тому, що будь-хто може заспівати разом із відомими на весь світ особистостями легендарну пісню Джона Леннона «Imagine» та присвятити її дітям.

В Україні версія "Imagine" від Андрія Хливнюка та Дмитра Шурова виходить 29 жовтня у вигляді радіо-синглу та відеокліпу. Пісня спродюсована Дмитром Шуровим й записана в студії "Д.Ы.Ш.У." за участі струнного оркестру. Відеокліп зняв режисер Денис Захаров, який раніше працював над монтажом фільму "Поводир".

Андрій Хливнюк, Бумбокс: "Варто сказати, що мрії збуваються. Ми з Дмитром Шуровим заспівали пісню Джона Леннона - "Imagine". Imagine. Джона Леннона. Йоко Оно і Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) запропонували виконати цю пісню музикантам в усьому світі і я гордий, що ми зможемо приєднатися до цієї ініціативи”.

Дмитро Шуров, Pianoбой: "Зазвичай, я ніколи не слухаю" Imagine "Джона Леннона, коли у мене все добре. Такі пісні як ця, бувають потрібні, щоб розібратися зі своїми думками, переключитися і сконцентруватися на головному, це все одно, що отримати підтримку старого друга . З моменту написання "Imagine" пройшло вже майже півстоліття, але її меседж абсолютно не застарів - ми всі хочемо бути вільними і жити в спокійному світі, де є місце всім. Для мене робота над нашою з Андрієм версією "Imagine" мала певний терапевтичний ефект, сподіваюся він пошириться і на слухачів. Пісня був записана дуже просто - я грав на піаніно і ми з Андрієм співали одночасно в різних кімнатах студії "Д.Ы.Ш.У." Потім я написав аранжування для струнних та духових і залучив до запису кращих молодих скрипалів та духовиків в Києві. Мастеринг пісні був зроблений в Лондоні, на студії Abbey Road. Я вдячний UNICEF за цю унікальну можливість."

Денис Захаров, режисер кліпу "Imagine": "Це моя перша робота з Андрієм та Дмитром, і я дуже хотів і зробив усе, щоб на першому місці опинилася пісня, її настрій, а не якісь технічні прийоми. Мені хотілося відійти від естетики кліпу, зняти невелике документальне кіно. Сподіваюся, це видно. Взагалі, працювати було дуже легко, навіть сміх Андрія або Діми, через який часом доводилося зупиняти зйомку, не заважав, а підтримував.

Андрій Хливнюк, Дмитро Шуров "Imagine" (John Lennon cover)


John Lennon "Imagine" video

Комментариев нет:

Отправить комментарий