LIKE ME TWEET ME PIN ME SHARE ME

пятница, 18 января 2013 г.

OЛЕГ СКРИПКА "Параска"

OЛЕГ СКРИПКА "Параска"
















OЛЕГ СКРИПКА "Параска"

Лідер "ВВ" Oлег Скрипка в Одесі зняв відео "Параска" ще минулого року, аж ось воно потрапило сюди...

Альбом: Серце у мене вразливе... (2009)
Слова і музика:
Богдан Весоловський

На перелазі там сидить Параска,
Її запаска так манить мене,
Як в лісі ватра горить в неї ласка,
А я до неї підморгую все.

А у Параски синяя запаска,
До неї липну, як до квітки жміль.
Я її зивав, як ішла із лазка,
Стала червуна, як мак серед піль.

Через тебе, Парасуню,
Я ходжу блудом, дома не ночую.
А у Параски синяя запаска,
А ця запаска, як на рані сіль.

А у Параски синяя запаска,
До неї липну, як до квітки жміль.
Я її зивав, як ішла із лазка,
Стала червуна, як мак серед піль.

Через тебе, Парасуню,
Я ходжу блудом, дома не ночую.
А у Параски синяя запаска,
А ця запаска, як на рані сіль.

O. Скрипка - Параска

Комментариев нет:

Отправить комментарий