LIKE ME TWEET ME PIN ME SHARE ME

суббота, 31 марта 2012 г.

ОКЕАН ЕЛЬЗИ feat. БУМБОКС "Це зі мною"

ОКЕАН ЕЛЬЗИ feat. БУМБОКС "Це зі мною"
















ОКЕАН ЕЛЬЗИ feat. БУМБОКС "Це зі мною"

Песню Океан Ельзи feat Бумбокс "Це зі мною" (скачать) можно теперь послушать на канале Бумбокс-фэмили на ЮТуб, при этом в видеоряд смонтированы фотки всякие...

Текст песни "Це зі мною"

Це вона, це вона,
Це зі мною і до дна,
Тане лід і падає стіна...
Новий день, новий lіke,
Кожна мить - її клондайк,
Так на мене діє лиш вона.
З нею кайф, з нею клас,
Так буває перший раз,
З нею зовсім непомітний час.
Це вона, це вона,
Це зі мною і до дна,
І лунає з кожного вікна

Я знаю, це зі мною!
Я знаю, це вона!
Веде мене з собою,
Я п'ю її до дна,
Я знаю, це зі мною!
Так дихає вона.
І тілом відчуваю -
Прийшла моя весна!

Є наснага, є час,
Наші все ще за нас,
Будь така, як є,
Будь без прикрас.
Кожен день, кожен lіke -
Це твій особистий страйк,
Але на прохання, не наказ.
Не лякайся, не плач,
Нам не позичати вдач,
Я в її очах читаю все.
Ей, мала, як ся ма?
Все, чого бажаєш, на!
І лунає з кожного вікна

Я знаю, це зі мною!
Вже сил не було чекати!
Я знаю, це вона!
Ця ніч, на небі Карпати.
Веде мене з собою,
Це ніби вода у хату!
Я п'ю її до дна,
Є-є-є!
Я знаю, це зі мною!
Спитаю зранку, як звати.
Так дихає вона.
Байдуже все до тепер!
І тілом відчуваю -
Усе на що вона здатна.
Прийшла моя весна!

Я знаю, це зі мною!
Вже сил не було чекати!
Я знаю, це вона!
Ця ніч, на небі Карпати.
Веде мене з собою,
Це ніби вода у хату!
Я п'ю її до дна,
Є-є-є!
Я знаю, це зі мною!
Тримай! Тримай! Тримай!
Так дихає вона.
Байдуже все до тепер!
І тілом відчуваю -
Усе на що вона здатна!
Прийшла моя весна!

Океан Ельзи feat Бумбокс - Це зі мною

Комментариев нет:

Отправить комментарий